SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN AL-MUBARAK DARIPADA PENGURUSAN DAN KAKITANGAN RESTORAN JAMAN TORY RESEPI : SEBARANG TEMPAHAN SILA HUBUNGI TALIAN 019-998 8212 / 09-573 2010

Info Peta Lokasi Ke Restoran Jaman Tory Resepi


Bagi anda yang ingin menjamu selera di Restoran Jaman Tory Resepi, anda boleh datang terus ke kawasan rumah kedai Taman Kota Ria bersebelahan dengan Perumahan MBSB di Bandar Indera Mahkota, Kuantan. Bagi anda yang datang dari arah Lebuhraraya Pantai Timur (LPT), boleh keluar di Plaza Tol Kuantan kemudian ikut jalan ke arah pusat bandar melalui Jalan Sungai Lembing.

Apabila berjumpa dengan simpang empat lampu isyarat Kuantan Medical Center (KMC), sila ambil simpang ke kanan (arah Komplek Tun Razak). Dalam jarak 100 meter, ambil simpang ke kiri dan kira-kira 1 kilometer buat pusingan U untuk ke Taman Kota Ria. 

Restoran Jaman Tory Resepi terletak di lot hujung sekali bangunan kedai tersebut. Alamat kami  di No A15 2/3 Indera Mahkota 2,  Bandar Indera Mahkota,  25200 Kuantan,  Pahang Darul Makmur.

Dari arah pusat bandar Kuantan, perlu melalui Jalan Bukit Ubi ke Indera Mahkota. Jalan melalui Masjid Tengku Ampuan Afzan di sebelah kiri, kemudian sampai ke persimpangan lampu isyarat masuk ke kiri. Jarak dalam 100 meter, masuk ke kiri dan ikut laluan di atas.


Dari arah UIAM dan ByPass Kuantan juga sila ikut laluan asal di persimpangan lampu isyarat seperti yang dinyatakan. Sila klik Peta Lokasi  untuk panduan jalan (Direction) ke Restoran Jaman Tory Resepi.

0 comments:

Post a Comment

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Twitter Delicious https://www.facebook.com/juara.teow Digg Stumbleupon Favorites More